неділя, 17 березня 2019 р.

Аплікація на тему «Ромашки» (колективна робота)


Аплікація на тему «Ромашки» (колективна робота)

Що таке сім’я? Сім'я - це світ, де панують любов, дружба і відданість. Сім'я - це будинок, куди хочеться повернутися після трудового дня.
Сім'я - це найдорожче. Сім'я складається з близьких родичів - батьків, братів, сестер, дідусів, бабусь, дядьків, тіток. Все в родині піклуються одне про одного, допомагають, люблять.
Діти середньої групи «Капітошка», під час вивчення теми «Взаємини в родині», закріплювали знання про сім’ю, виховувались почуття поваги до всіх членів сім’ї, чуйність, доброзичливість, бажання допомагати їм.
На заняті з аплікації діти робили ромашки для своєї родини, вони закріпили отримані знання працювати з папером і картоном; продовжували розвивати дрібну моторику рук, окомір, творчий підхід до роботи.










 


Немає коментарів:

Дописати коментар