пʼятниця, 24 січня 2020 р.

Звіт про проведення Тижня безпеки життєдіяльності на тему: «Здоров’я дітей – здоров’я нації »

Звіт про проведення Тижня безпеки життєдіяльності на тему:
 «Здоров’я дітей – здоров’я нації »
     На виконання наказу відділу освіти молоді та спорту Маловисківської РДА від 02.08.20198 року №224/31 «Про проведення Тижнів знань безпеки життєдіяльності у навчальних закладах району у 2019/2020 навчальному році» та наказу по Великовисківському ДНЗ «Рукавичка» від 14.01.2020 року №13 «Про проведення Тижня безпеки життєдіяльності на тему: «Здоров’я дітей – здоров’я нації» з 20.02.2020 року  по 24.02.2020 року було проведено тиждень безпеки.
   Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності був спрямований на збереження здоров’я, покращення фізичного розвитку дітей, продовжувати виховувати культурно гігієнічні навички, формувати у дітей елементарні знання з основ безпеки життєдіяльності, здорового способу життя, безпечної поведінки в різних життєвих ситуаціях відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти та освітньої програми «Дитина».
    Під час підготовки до Тижня безпеки життєдіяльності проведено ряд заходів :
-         оновлені матеріали в куточках безпеки в кожній віковій групі;
-         підготовлені та проведенні тематичні заняття: «Зубна щіточка», «Полікуємо півника», «Ми уміємо чисто митися», «Візерунок на рушничку», «Пігулки. Вітаміни», « На допомого лісовичку», «Подружися з чистотою», «Купаємо ляльку», «Здоровими зростаємо – овочі і фрукти ми вживаємо », «У країні здорових зубів», « Вітаміни-помічники», «Мандрівка до країни вітамінів», «Зростаємо здоровими», «Групи харчових продуктів», «Магазин овочів і фруктів» ;
-         проведені бесіди: «Здоров’я - це важливо», «Наш імунітет», « Який вплив на здоров’я мають цибуля і часник», « Що кому до смаку», «Ми робимо зарядку», «Здоров’я», « Вартові здоров’я», « Здоров’я це наше багатство», «Наш режим дня»  ;
-         ігри (дидактичні, сюжетно-рольові) : «Упізнай за описом», «Щоб не хворіти треба загартуватись», «Що для чого потрібно», « Валеологічне колесо», «Будемо чисті», «Сонечко здоров’я», «Продуктова крамниця», «Лялька Катруся проснулася», «Що Сашко візьме для купання» та інші .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




1 коментар:

  1. As reported by Stanford Medical, It is indeed the SINGLE reason this country's women live 10 years longer and weigh an average of 42 pounds lighter than we do.

    (And by the way, it has NOTHING to do with genetics or some hard exercise and absolutely EVERYTHING about "HOW" they eat.)

    BTW, I said "HOW", and not "WHAT"...

    Click this link to find out if this little test can help you find out your true weight loss possibilities

    ВідповістиВидалити