неділя, 11 листопада 2018 р.

Звіт "Маленька іскра – велика біда"


ЗВІТ
про Тиждень безпеки на тему: «Маленька іскра – велика біда»,
який пройшов з 05 по 09 листопада 2018 року
  Життя і здоров’я дітей є найвищими цінностями нашого суспільства. Навчаючи дітей правилам безпеки життєдіяльності, ми закладаємо надійний фундамент знань на майбутнє. Кожна дитина стане дорослою людиною, яка буде берегти життя та здоров’я своє та інших, а згодом зможе передати свої знання та вміння наступним поколінням. У нашому прогресивному сьогоденні обізнаність дітей правилам пожежної безпеки вкрай важлива.
З 05 по 09 листопада 2018 року у Великовисківському дошкільному навчальному закладі «Рукавичка», пройшов тиждень безпеки життєдіяльності  на тему: «Маленька іскра – велика біда».
Метою проведення «Тижня пожежної безпеки» є поліпшення якості навчально-виховної роботи з дітьми з питань пожежної безпеки; формування розуміння цінності власного життя та здоров'я серед дітей та батьків; відчуття небезпеки щодо вогню, електричного струму; розуміння необхідності виконання правил пожежної безпеки; вироблення у дітей дошкільного віку умінь та навичок щодо захисту свого життя і здоров'я під час надзвичайних ситуацій.
 Для формування у дітей навичок оптимальних дій під час пожежі педагогами було застосовано різноманітні форми та методи виховної роботи, у тому числі інтерактивні, практичні, проблемно-пошукові тощо.
 Під час «Тижня пожежної безпеки» було проведено наступні заходи.
·Поповнено та оновлено матеріали куточка протипожежної безпеки.
·Проведено тематичні заняття: з ознайомлення з природним довкіллям «Чому не можна палити суху траву?», «Вогонь злий, добрий», з сенсорики  «Будиночок для киці», з художньо-продуктивної діяльності (ліплення, аплікація) «Пожежна машина», «Свічка», з ознайомлення з довкілля «Знайомство з правилами пожежної безпеки», «Пожежна безпека», тощо;
·бесіди  «Професія: пожежник», «Що робити в дитячому садку при пожежі», «Вогонь-друг, вогонь-ворог», «Жартувати з вогнем не можна», «Вогонь буває різним»;
·сюжетно-рольові та дидактичні ігри: «Вогонь у мишачій хатці», «Пожежники», «Склади картинку», «Добре-погано», «Раніше і зараз, назви причини пожежі», «Що потрібно пожежникам», «Загаси вогонь», «Праця на кухні», «Горить-не горить»;
·Проведено відповідну роботу в другу половину дня, де за допомогою ігор, інсценізацій, розваг закріплювалися отримані знання. Цікавою формою роботи для дітей став перегляд мультфільмів «Уроки тітоньки сови. Правила обережності», «Кицин дім»;
·Надано батькам консультацію та виготовлення пам’ятки з питаннь: «Попередження пожежі від пустощів та необережного поводження з вогнем», «Як навчити дитину правильно діяти при пожежі», «Правила поведінки під час пожежі».


Формування в дитини дошкільного віку безпечної поведінки в довкіллі базується на позитивних прикладах дорослих. Тому особлива увага була приділена роботі з батьками, щоб переконати їх, що не можна вимагати від дитини виконання будь-якого правила, якщо близькі їй дорослі самі не завжди ними керуються.
   Колектив дитячого закладу впевнений, що завдяки спільним зусиллям у справі охорони життя і збереження здоров'я дошкільнят можна не тільки захистити їх від небезпеки, а й закласти основи безпечної поведінки, підготувати до подальшого більш самостійного життя.
                                      
 

 

 



  
   










  
 




Немає коментарів:

Дописати коментар