пʼятниця, 29 січня 2021 р.

Тиждень безпеки "Здоров*я - дорожче золота"

 

Звіт про проведення Тижня безпеки життєдіяльності на тему:

 «Здоров’я - дорожче золота »

     На виконання наказу відділу освіти молоді та спорту Маловисківської РДА від 30.07.2020 року №193/31 «Про проведення Тижнів знань безпеки життєдіяльності у навчальних закладах району у 2020/2021 навчальному році» та наказу по Великовисківському ДНЗ «Рукавичка» від 13.01.2021 року №11  «Про проведення Тижня безпеки життєдіяльності на тему: «Здоров’я - дорожче  за золото» з 25.02.2021 року  по 29.01.2021 року було проведено тиждень безпеки.

   Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності був спрямований на збереження здоров’я, покращення фізичного розвитку дітей, продовжувати виховувати культурно гігієнічні навички, формувати у дітей елементарні знання з основ безпеки життєдіяльності, здорового способу життя, безпечної поведінки в різних життєвих ситуаціях відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти та освітньої програми «Дитина».

    Під час підготовки до Тижня безпеки життєдіяльності проведено ряд заходів :

-          оновлені матеріали в куточках безпеки в кожній віковій групі;

-          підготовлені та проведенні тематичні заняття: «Країна здоров´я», «Я роблю зарядку», «Подорож до країни здоров´я», «У країні здорових зубів», «Добрий лікар Айболить»,  «Малюки-здоров´яки», «Ми з режимом дружимо», « Ми охайні малюки», «Пігулки. Вітаміни.», «Зубна щіточка», «Для чого нам мило», « Будь охайним», «Рушничок», «Вода. Особиста гігієна», «Предмет гігієни», «Нас лікує лікар і медсестра», «Продукти харчування» ;

-          проведені бесіди: «Той хто не хворіє той руки часто миє», «Вплив води на організм людини», «Здоров´я найбільший скарб», «Будь здоровий», «Гігієна»,    ;

-          ігри (дидактичні, сюжетно-рольові) : «Упізнай за описом», «Щоб не хворіти треба загартуватись», «Що для чого потрібно», « Валеологічне колесо», «Будемо чисті», «Сонечко здоров’я», «Продуктова крамниця», «Лялька Катруся проснулася», «Що Сашко візьме для купання» та інші ;

-          читання творів: О.Висотська «Ми умієм чисто митись», В.О.Сухомлинський «Срібні волосинки», К.Чуйковський «Муйдодир», Т.Бойко «Бруднуля», В.Крищенко «Чепуруха», Т. Чорюбицька «Добре руки помила», І.Сонечко «Особиста гігієна» та інші.       

       


                                                                             



 

Немає коментарів:

Дописати коментар