понеділок, 18 лютого 2019 р.

Звіт про проведення Тижня безпеки життєдіяльності на тему: «Без здоров’я немає щастя»



Звіт про проведення Тижня безпеки життєдіяльності на тему:
 «Без здоров’я немає щастя»
     На виконання наказу відділу освіти молоді та спорту Маловисківської РДА від 02.08.2018 року №336/15 «Про проведення Тижнів знань безпеки життєдіяльності у навчальних закладах району у 2018/2019 навчальному році» та наказу по Великовисківському ДНЗ «Рукавичка» від 28.01.2019 року №5 «Про проведення Тижня безпеки життєдіяльності на тему: «Без здоров’я немає щастя» з 11.02.2019 року  по 15.02.2019 року було проведено тиждень безпеки.
   Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності був спрямований на збереження здоров’я, покращення фізичного розвитку дітей, продовжувати виховувати культурно гігієнічні навички, формувати у дітей елементарні знання з основ безпеки життєдіяльності, здорового способу життя, безпечної поведінки в різних життєвих ситуаціях відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти та освітньої програми «Дитина».
    Під час підготовки до Тижня безпеки життєдіяльності проведено ряд заходів :
-          оновлені матеріали в куточках безпеки в кожній віковій групі;
-          підготовлені та проведенні тематичні заняття: «У країні здорових зубів», «У країні здоров’я необхідно…», «Раціональне харчування», «Ми з режимом дружимо», «Спортивний майданчик», « Будь охайним», «Лялька Софійка купається», «Вода . Особиста гігієна», «Розігрування потішки «Водичко , водичко»», «Наповни баночку вітамінами», «Зубна щіточка», «Полікуємо півника», «Ми охайні малюки», «зростаємо здоровими», «Ми уміємо часто митись»;
-          проведені бесіди: «Шкідливо-корисно», «Бій з застудою», «Чарівна щіточка», « Зарядка пробудження організму», «Про лікарів, як вони піклуються про здоров’я людини», «Чому без віт амінів ми хворіємо?», «Для чого треба митися?», «Якщо хочеш бути здоровим», «Особиста гігієна», «Чому не можна їсти сніг»;
-          ігри (дидактичні, сюжетно-рольові) : «Навчимо ляльку мити руки та вмиватися», «Полікуємо улюблену іграшку», «Впізнай на смак», « Валеологічний будиночок», «Фрукти та овочі на тарілочці», « Вітамінна сімейка», «Чарівна квітка здоров’я», «Що мені потрібно щоб відчути себе здоровим?», «У дитячій поліклініці», «Навчимо ляльку мити руки перед їжею», «Що для чого потрібно?», «Що корисно для здоров’я?», «Де живуть вітаміни?», «Так чи ні?», «Будемо чистими», «У дитячій лікарні», «Зимова прогулянка», «Що треба робити, щоб не хворіти?».
-          залучення батьків до проведення Тижня безпеки (виготовлення стенд-газет, малюнків, розмальовок на тему здоров’я, нетрадиційного інвентарю для гімнастики пробудження та занять зі здоров’я та фізичного розвитку, проведення консультацій, анкетування та бесід з батьками на тему здоров’я).
       Підсумком Тижня безпеки була проведена розвага, де діти показали свої знання на достатньому рівні.
                                 

 
 
 
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар