неділя, 18 лютого 2018 р.

Тиждень безпеки життєдіяльності

Аналіз
роботи по організації та проведенню Тижня знань безпеки життєдіяльності «Найбільше багатство – здоров’я»
Тиждень безпеки життєдіяльності в Великовисківському  ДНЗ «Рукавичка»  тривав з 12 по 16 лютого 2018 року. Всі заплановані заходи були проведені вчасно. Участь у тижні взяли дітки всіх вікових груп. Метою запланованих заходів було забезпечення повноцінного розвитку дітей, охорона та зміцнення їхнього здоров’я, утвердження здорового способу життя.
Протягом «Тижня безпеки життєдіяльності», в роботі з  дітьми вирішувались такі завдання:
-  формування знань про правила особистої безпеки;
-   правила дотримання режиму дня;
  правила особистої гігієни;
-   виховання обережності.


На заняттях, теми яких: «Бережемо своє здоров’я», «Вода і її властивості»,  «Квітка здоров’я», «Корисну їжу слід вживати, щоб здоровими зростати», «Зростаємо охайними і здоровими», «Якщо ти захворів», «Чарівний рушничок»,  діти познайомились та закріпили знання про те, як потрібно дбати про своє здоров’я, щоб воно було міцним.
 Також діти мали нагоду засвоїти правила здорового способу життя через бесіди (на прикладі вчинків героїв, плакатів),  «Особиста гігієна», «Шкідливі мікроби», «Чи можна їсти бурульки», «Наші вірні друзі», «Зимові види спорту»
 Прогулянки та спостереження дали змогу розширити знання дітей про основні органи чуттів, особливо очі, їх важливість для життя людей; про корисні для здоров’я чинники, їх вплив на фізичний стан людини; підтримувати інтерес до здорового способу життя.
Вихователем та муз. керівником у середній групі  була підготовлена та проведена розвага «Про лінь забудеш-здоровим будеш». Діти зустрілися з Лінню, яка забрала хлопчика Петрика до своєї країни де не потрібно нічого робити.
Але діти відправились йому на допомогу разом із Мойдодиром. Вони подолали перешкоди «Біг у мішках», «Веселе сонечко», «Збери шишки», ігри-змагання «Знайди предмети особистої гігієни», «Запни хустинку». Після всіх цих перешкод їм таки вдалося дійти до країни Ліні та визволити Петрика, а Мойдодир за це подарував корисні подарунки.
Педагогами для батьків були розроблені  поради  і  рекомендації: «Здоров’я дитини-багатство країни», «Чистота - запорука здоров’я».
Тема безпеки життєдіяльності дитини невичерпна, вона не обмежена Тижнем, а повинна звучати постійно. І ті зерна знань, умінь, навичок, які закладаються сьогодні,обов’язково знадобляться в майбутньому.

Отже, проведення тижня здоров’я, безпеки життєдіяльності  сприяло формуванню фізичних здібностей дітей, гармонії тіла і душі; вихованню потреби у регулярних заняттях фізичною культурою і дотримання режиму дня, у прагненні до оволодіння санітарно-гігієнічними знаннями і навичками.
Фотозвіт
І молодша група «Калинка»:



















ІІ молодша група «Капітошка»






Середня група «Бджілки», розвага







Старша група «Дзвіночки»













Немає коментарів:

Дописати коментар